Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ehud Barak. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ehud Barak. Mostrar tots els missatges

6.1.09

Dia de reis

Jo sóc antimonàrquic. Per això, com cada any, m'ha tocat la fava. Me l'he trobada embolicada en paper d'alumini submergida dins la nata del tortell. M'encanta que em toqui la fava...

Ahir, arran del post The blood-libelist, vaig rebre un munt de visites d'Israel (i alguna també dels països àrabs) amb la qual cosa el comptador va assolir el rècord d'ençà de la meva tornada. Vull agrair a tots els lectors israelians i pro-israelians el seu interès en els meus escrits.

Us deixo només dues frases que he trobat per la xarxa:
"If I were a Palestinian I would join a terror organisation (Ehud Barak 10 years ago)


Les previsions diuen que nevarà, però jo no m'ho crec...