entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Enric Borràs
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Enric Borràs
.
Mostrar tots els missatges
29.10.07
Manifestació 29-O
›
Cop de moto cap a Barna. Amb 20 minuts em planto a la Plaça Sant Jaume. Són tres quarts de set, aparco entre el Bocatta i les unitats mòbils...
12 comentaris:
PROU! MANIFESTACIÓ: DILLUNS 29 D'OCTUBRE, 19:00 H, PLAÇA SANT JAUME DE BARCELONA
›
Catalunya no es mereix aquest govern Partal El Llamp Bandera Negra MANIFEST BLOG
2 comentaris:
16.8.07
Reflexions després del funeral de Xirinacs
›
El futur de Catalunya (suposant que Catalunya tingui futur) estava aquest matí a Santa Maria del Mar . Dic el futur com també podria dir el ...
16 comentaris:
›
Inici
Visualitza la versió per a web