entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Enric Borràs. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Enric Borràs. Mostrar tots els missatges
    29.10.07

    Manifestació 29-O

    ›
    Cop de moto cap a Barna. Amb 20 minuts em planto a la Plaça Sant Jaume. Són tres quarts de set, aparco entre el Bocatta i les unitats mòbils...
    12 comentaris:

    PROU! MANIFESTACIÓ: DILLUNS 29 D'OCTUBRE, 19:00 H, PLAÇA SANT JAUME DE BARCELONA

    ›
    Catalunya no es mereix aquest govern Partal El Llamp Bandera Negra MANIFEST BLOG
    2 comentaris:
    16.8.07

    Reflexions després del funeral de Xirinacs

    ›
    El futur de Catalunya (suposant que Catalunya tingui futur) estava aquest matí a Santa Maria del Mar . Dic el futur com també podria dir el ...
    16 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.