entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Generalitat. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Generalitat. Mostrar tots els missatges
    29.1.12

    T-91

    ›
    " Volem lo tren ", " Salvem lo tren ", aquests són els lemes de la manifestació en la qual va participar ahir. El Tr...
    13.9.07

    Ràtios

    ›
    M'ha tocat ser tutor d'un 1r. de BTX amb 36 alumnes (sic). No sé com estarà la privada i la concertada, però la pública, a més de g...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.