Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Generalitat. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Generalitat. Mostrar tots els missatges

29.1.12

T-91


"Volem lo tren", "Salvem lo tren", aquests són els lemes de la manifestació en la qual va participar ahir. El Tren dels Llacs està amenaçat. Una altra víctima de les retallades. La Generalitat vol suprimir dos dels tres viatges diaris Lleida-Pobla. Va pujar a l'estació de Tremp (4,40 euros pel bitllet d'anada i tornada) i, amb el tren a vessar, va fer el recorregut fins a Pobla, on es va reunir amb un miler de persones més. El sol va acompanyar el clam dels manifestants. 



Hi pots col·laborar amb la teva signatura.   

L'home del temps havia anunciat neu. A Terradets no ha nevat, però sí que ho ha fet a cotes més properes. L'horitzó s'ha emblanquinat. Sembla que tornarà a fer fred. Perfecte.

13.9.07

Ràtios

M'ha tocat ser tutor d'un 1r. de BTX amb 36 alumnes (sic). No sé com estarà la privada i la concertada, però la pública, a més de gaudir de flamants barracons, pateix massificació. Recordo que fa dos cursos vam tenir un 1r. de BTX amb 41 alumnes! El Departament no ens concedeix un altre grup perquè, segons la normativa, la suma de tots els alumnes de 1r. hauria de ser 71 o superior a 71. Com que al curs científic-tecnològic només se n'han matriculat 26 i a l'humanístic 36, la suma dóna 62, és a dir, no arribem a 71. Ja m'explicareu com collons podem treballar amb 36 alumnes a l'aula. Per començar, no hi caben. No caben en una aula normal, vull dir. Els posaran en una aula de tecnologia, que és més gran...

No m'entusiasma fer de tutor, i menys en aquestes condicions. Avui ha estat l'acollida. Un quart d'hora passant llista. Dilluns començarem les classes...

[Per les tardes segueixo entrenant-me per a la Pica]