entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Louis Armstrong. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Louis Armstrong. Mostrar tots els missatges
    14.1.07

    ENTRELLUM labelitzat!

    ›
    Cagonlou! Per fi, per fi, per fi he acabat d'etiquetar els 529 posts d'ENTRELLUM ( since 21.12.05 ). Una feinada de por. Des del ...
    19.11.06

    El nen que vaig ser

    ›
    El nen que vaig ser assegut al balcó que donava al Passeig de Ronda, a tocar de la Plaça dels Pagesos, primogènit de la nissaga, rosset co...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.