entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Martí Domínguez. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Martí Domínguez. Mostrar tots els missatges
    7.12.07

    No escrigues!

    ›
    Ah, si tinguera un fill... Si tinguera un fill li diria: no escrigues! No et dediques a l'art, no conrees el món del pensament. Viu, tan...
    9.11.07

    Quatre llibres

    ›
    Jo sóc molt perillós quan entro a les llibreries. M'ho emportaria tot. Per això procuro no acostar-m'hi gaire. Avui he anat a Granol...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.