
Jo sóc molt perillós quan entro a les llibreries. M'ho emportaria tot. Per això procuro no acostar-m'hi gaire. Avui he anat a Granollers per un assumpte i, de retop, he acabat dins
La Gralla. Ho confesso: no ho he pogut resistir i he caigut en la temptació.
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. He adquirit
quatre volums: una guia de bolets, dos llibres de relats i una novel·la. Conec personalment dos dels escriptors (
EVM i
MD). El
portuguès (amic íntim de
Pessoa) es va
suïcidar a París quan tenia 26 anys. Com d'habitud, me'ls llegiré tots alhora. En tindreu notícies.