entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Névoa. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Névoa. Mostrar tots els missatges
    2.3.08

    Capvespre 29.2.08

    ›
    Comencem llegint el poema Somiar la tendresa (bilingüe). Fados de Névoa . Parlem del cap de setmana a Cotlliure amb motiu del lliurament d...
    17.2.08

    Capvespre, una traducció i mil gràcies

    ›
    Cap de setmana ple d'emocions (el proper ho serà encara més). El premi . Mil gràcies per tots els vostres comentaris i mails. Sou fant...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.