entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Novalis. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Novalis. Mostrar tots els missatges
    8.4.08

    Limitacions

    ›
    Començo a entendre de què va això. Hi ha un límit que no podem abandonar. Tot és finit i limitat. Les paraules són límits, els pensaments só...
    8 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.