entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ortega. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ortega. Mostrar tots els missatges
    16.10.09

    La clau de la felicitat

    ›
    La clau de la felicitat és que el teu estar estigui d'acord amb el teu ésser . Dit en termes orteguians : que les teves circumstàncies ...
    7 comentaris:
    26.1.06

    Tens una hora lliure...

    ›
    Tens una hora lliure. Surts per la porta del darrere. Travesses l'autopista per la passarel·la nova que han fet entre el camp de futbol ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.