entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rajoy. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rajoy. Mostrar tots els missatges
    13.10.12

    Extra Hispaniam Nulla Salus

    ›
    Aquest és el dogma : "Fora de l'església no hi ha salvació." Quan vaig deixar l'opus em van dir el mateix: et condemn...
    1 comentari:
    5.2.08

    Mariano Rajoy contigo estoy

    ›
    Palolades avuituals
    1 comentari:
    12.10.07

    12-OCT: 300 anys de la caiguda del Roser de Lleida

    ›
    Jo estic orgullós de ser català, Sr. Rajoy. El seu vídeo és esperpèntic. El que no entenc és què coi fa Montilla avui a Madrid . Estic aver...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.