entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Saura. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Saura. Mostrar tots els missatges
    14.4.07

    Els castradors

    ›
    L'odi uneix més que l'amor.
    3 comentaris:
    12.4.07

    Amb Artur Mas

    ›
    Avui al vespre tenia dues opcions: o estar amb Joan Saura o amb Artur Mas. Per raons òbvies he escollit la segona. L'Artur visita el me...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.