entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Siqmunda. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Siqmunda. Mostrar tots els missatges
    23.4.10

    Sant Jordi 2010

    ›
    Ahir vaig poder votar anticipadament en la consulta popular sobre la independència. La meva aportació a la Diada de Sant Jordi és aquest tex...
    2 comentaris:
    14.4.10

    Despullat de literatura

    ›
    Matí plujós. M'he empadronat a Lleida. A veure si puc votar el 25-A. He enllestit un text per a Siqmunda . Fa setmanes que he perdut la...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.