Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Siqmunda. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Siqmunda. Mostrar tots els missatges

23.4.10

Sant Jordi 2010



Ahir vaig poder votar anticipadament en la consulta popular sobre la independència.

La meva aportació a la Diada de Sant Jordi és aquest text que surt publicat a Siqmunda:

ERISTOFF BLACK
No és fàcil trobar la veritat enmig de tantes bajanades, com si la palla i el gra fossin la cara i la creu del mateix decorat on som ensarronats a còpia d'anuncis i titulars, missatges com teranyines que ens empastifen el cervell. Les formigues també treballen, s'afileren, van totes a una. La primavera és un prodigi de pètals efímers i cuques que reviscolen. Jo em sento molt més pletòric que a l'hivern... (segueix llegint)
Bona Diada de Sant Jordi!

NB: No em busqueu per cap paradeta perquè enguany no signo llibres. Quin descans!

14.4.10

Despullat de literatura

Matí plujós. M'he empadronat a Lleida. A veure si puc votar el 25-A. He enllestit un text per a Siqmunda. Fa setmanes que he perdut la fal·lera per escriure. És el que passa quan vius la vida amb plenitud, que les paraules destorben. Després de molts anys, aquest Sant Jordi no signaré llibres. De totes maneres, no fa gaire he publicat dos poemaris a Bubok: Mandala i Hanua Nua Mea. A més, tinc dues novel·les al calaix que publicaré qualsevol dia. Em trobo en una etapa d'assossec creatiu. La vida és molt més que literatura. Sortosament. És com si hagués perdut la fe en les paraules. Noto que se'm queden curtes, que no serveixen per a expressar el que visc. Suposo que es tracta d'una crisi temporal. Entrellum també se n'ha ressentit. La primavera s'ha vestit de pluja. Jo m'he despullat de literatura...