Ahir vaig poder votar anticipadament en la consulta popular sobre la independència.
La meva aportació a la Diada de Sant Jordi és aquest text que surt publicat a Siqmunda:ERISTOFF BLACK
No és fàcil trobar la veritat enmig de tantes bajanades, com si la palla i el gra fossin la cara i la creu del mateix decorat on som ensarronats a còpia d'anuncis i titulars, missatges com teranyines que ens empastifen el cervell. Les formigues també treballen, s'afileren, van totes a una. La primavera és un prodigi de pètals efímers i cuques que reviscolen. Jo em sento molt més pletòric que a l'hivern... (segueix llegint)
Bona Diada de Sant Jordi!
NB: No em busqueu per cap paradeta perquè enguany no signo llibres. Quin descans!


