entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cosmopolitisme. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cosmopolitisme. Mostrar tots els missatges
    12.2.08

    Catosfera en català

    ›
    [Resposta al post de José A. Rodríguez Catosfera o Catalonosfera? ] Joselito, valoro molt positivament el teu esforç clarificador del concep...
    3 comentaris:
    6.9.07

    Contra el cosmopolitisme

    ›
    Es declara cosmopolita -o ciutadà del món -, que és una manera progre i fina de dir que se sent d'arreu i que està per damunt de qualse...
    12 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.