entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris grafomania. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris grafomania. Mostrar tots els missatges
    2.9.07

    Referents

    ›
    Quins són els meus referents literaris? Bloguejant amb addicció grafomaníaca, penso en Josep Pla i en el Baró de Maldà . Pla amb els seus 4...
    2 comentaris:
    17.7.07

    Διακοπές στην Ελλάδα

    ›
    A partir d'avui, i mentre durin les sacratíssimes vacances , canvio el blog pel bloc . (La polèmica terminoil·lògica és tan absurda qu...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.