
A partir d'avui, i mentre durin les sacratíssimes
vacances, canvio el
blog pel
bloc. (La polèmica
terminoil·lògica és tan absurda que fa riure). Tot el que escrigui aquests dies al
bloc potser serà
bloguejat o potser esdevindrà llibre de paper o vés a saber... L'únic que sé de cert és que la grafomania (si no digital, analògica) continuarà fins i tot a l'illa més aïllada del món.
Tal vegada les veritables vacances foren això: desconnectar de l'addicció internètica i deixar d'escriure si més no uns dies, sufocar aquesta malaltissa lletraferidura, però ho veig molt difícil, sobretot
viatjant, perquè els
nous paisatges t'ofereixen
noves inspiracions... Igual que hom no decideix ser escriptor tampoc no pots decidir
deixar de ser-ho. Aquestes coses no es decideixen.
ENTRELLUM i
A RANVESPRE descansaran uns dies lluny del seu blogmestre.
We'll back as soon as possible. Mentrestant us podeu cabussar en els arxius. Teniu
800 posts per triar i remenar.
Entrellumaires, que l'abstinència us sigui
lleu.....