entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lleugeresa. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lleugeresa. Mostrar tots els missatges
    30.5.17

    Ítaka

    ›
      És quan has de marxar que comences a preguntar-te: Valdrà la pena el viatge? Suportaré l'absència? Trobaré a faltar aquest paisa...
    22.6.15

    Territori comantxe

    ›
    Hi ha una pau intensa que m'indica que estic en el bon camí. El sol aquí dalt , amb el cant dels ocells i els arbres verds, plens d...
    8.5.15

    Amb les passes lleugeres

    ›
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.