entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris loteria. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris loteria. Mostrar tots els missatges
    9.1.08

    Retorn a les aules

    ›
    Deixem la rutina nadalenca per a tornar a la rutina professional. L'edifici és un frigorífic. Bon any, company. Bon any, companya. Esta...
    6 comentaris:
    22.12.06

    L'últim rebut

    ›
    Una de les satisfaccions més grans que conec és deixar de pagar un crèdit que fa anys que pagues religiosament mes rere mes. Quan veus que n...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.