entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris muslim. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris muslim. Mostrar tots els missatges
    21.7.11

    T-15

    ›
    Ruta dels castells de frontera amb la moto. Primer el de Sant Gervàs , situat una mica més amunt de Sant Miquel de la Vall . Està molt ma...
    5 comentaris:
    11.2.11

    Avui sóc egipci

    ›
    Una mica tard, però Mubàrak m'ha fet cas . Bon noi. Per sort no hi ha hagut més sang. Ara toca seguir amb el següent pas. L'exèrcit ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.