Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris muslim. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris muslim. Mostrar tots els missatges

21.7.11

T-15


Ruta dels castells de frontera amb la moto. Primer el de Sant Gervàs, situat una mica més amunt de Sant Miquel de la Vall. Està molt malmès. Després, passant per Sant Salvador de Toló (han reparat la carretera i és pura grava, quin perill), el motorista ha fet cap al castell de Llordà. El seu habitant més il·lustre, Arnau Mir de Tost, mil anys enrere va lluitar per a reconquerir el Montsec el qual estava en mans sarraïnes. Més avall d'Isona s'ha desviat a la dreta per a veure els estanys de Basturs, d'origen càrstic com els de Montcortès i de Banyoles. Aigua transparent plena de carpes de totes mides. El vent sacseja les branques i els muricecs comencen a volar. La nit no s'apressa. La superfície esmaltada del llac contrasta amb la fosca silueta dels cims pirinencs. Passa el tren de les 21:47 per l'estació de Cellers-Llimiana. ¿Les sensacions són més importants que els sentiments? ¿Què hauria de prevaler perquè la felicitat fos possible?


11.2.11

Avui sóc egipci


Una mica tard, però Mubàrak m'ha fet cas. Bon noi. Per sort no hi ha hagut més sang. Ara toca seguir amb el següent pas. L'exèrcit no m'inspira cap confiança. Els militars, com les monarquies, haurien de desaparèixer. USA que es preocupi de casa seva, que prou feina té. Espero que la revolució s'encomani a la resta de països àrabs i al món sencer. Israel que tremoli, perquè ja no podrà dir que és l'única "democràcia" de la zona. El futur és incert, però m'encanta.