entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris odalisques. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris odalisques. Mostrar tots els missatges
    30.12.06

    Musa versus Odalisca

    ›
    La musa et fa trempar les neurones, t'inspira sinapsis i ejacules versos. La musa és més aviat platònica. L' odalisca , en canvi, ...
    3 comentaris:
    29.12.06

    Fahrenheit

    ›
    He corregit pel matí , sí, però encara em queda un curs: 2n A. A mitja tarda he fet dues truites gegantines (una de patata i una altra de ca...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.