entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tantra. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tantra. Mostrar tots els missatges
    27.6.21

    Esperant els àngels

    ›
    És esperar l’endemà mentre l’avui s’escola. Un altre dia perdut sense els teus llavis. Hi estic, però no hi sóc si Tu no hi ets. Tant se val...
    24.4.17

    Subtil 5

    ›
    És l'equilibri, el que busquem, el balandreig de l'ànima. Poder dormir bé. Poder respirar bé. Poder ser. Subtils, ens enlairem cap...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.