Bon dia Toni! Bon dia bona gent! Avui és el dia D! Mestre, seré allà a l'hora H. Enllesteixo de seguida quatre cosetes de la casa, i em tens allà com un clau. Compta amb mí!.
Des de la distància (i amb el llibre ja a casa: un exemplar al bany, un altre al menjador, un altre a casa dels pares...) només vull desitjar-vos que passeu una molt bona festa de presentació, s'ho heu guanyat!
Com a filla d'un blocaire, felicitar-vos a tots (pare, Cossetània, tu,altres blocaires de la catosfera, i moltíssima gent més) per haver fet possible que avui ell hagi somrigut i s'hagi sentit tan bé amb el resultat del llibre. He esperat l'arribada del llibre a casa amb la mateixa ànsia que vosaltres, i no puc més, un cop deixats de banda els exàmens m'encruspiré el llibre, com una bona lletraferida!
He entrat a Internet des de l'hotel i acabo de rebre el teu missatge. Ara vinc!
ResponEliminaBon dia Toni! Bon dia bona gent! Avui és el dia D!
ResponEliminaMestre, seré allà a l'hora H. Enllesteixo de seguida quatre cosetes de la casa, i em tens allà com un clau. Compta amb mí!.
Des de la distància (i amb el llibre ja a casa: un exemplar al bany, un altre al menjador, un altre a casa dels pares...) només vull desitjar-vos que passeu una molt bona festa de presentació, s'ho heu guanyat!
ResponEliminaSalutacions des del País Valencià.
Enhorabona per la feina feta i que la trobada d'avui sigui un èxit.
ResponEliminaSalutacions cordials.
Com a filla d'un blocaire, felicitar-vos a tots (pare, Cossetània, tu,altres blocaires de la catosfera, i moltíssima gent més) per haver fet possible que avui ell hagi somrigut i s'hagi sentit tan bé amb el resultat del llibre. He esperat l'arribada del llibre a casa amb la mateixa ànsia que vosaltres, i no puc més, un cop deixats de banda els exàmens m'encruspiré el llibre, com una bona lletraferida!
ResponEliminaSalutacions,
Anaïs.
L'enhorabona per com ha anat tot.
ResponEliminaJa he fet la meva crònica d'aquesta tarda memorable.
Molt agraït per tot!.