AMB LA COL·LABORACIÓ DE
17.5.08
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de maig
(53)
- Retalls de premsa
- Un altre juny
- L'Indépendant 3.3.08
- Vicenç Villatoro a Vallromanes
- Reportatge del TN de TV3
- Gnosticisme
- Un blook estiuenc
- Congressos 2.0
- Aquest dijous al Telenotícies
- Capvespre 23.5.08
- Vídeo del lliurament del Premi Machado
- El temps de les cireres
- Més reflexions catosfèriques
- Les coses que no existeixen
- Desert Moonrise
- Maulets digitals
- LCL a TV3
- Blogs literaris sobre el paper
- El dia que faci 100 anys
- Life with no illusions
- Entrevista Cat Ràdio LCL
- Vídeos presentació LCL a Vallromanes
- Agenda LCL
- LCL a El País
- Ufff, quin cap de setmana!
- La crítica anònima
- GRÀCIES A TOTS!!!
- LCL a Vallromanes
- LCL: vídeos & entrevistes & premsa
- Sota la pell
- LCL a la Catalònia
- Presentem LCL als mitjans
- LCL a Nació Digital
- El somni s'ha materialitzat
- Dia d'Internet
- Un tast de LCL
- Batosfera?
- Com arribar a Vallromanes el dissabte 17
- Capvespre 9.5.08
- LCL a l'Alguer
- Podcast de L'Internauta
- Ja els tenim aquí!
- Pluja de maig
- LCL a Lecturàlia
- Idees
- LCL a L'internauta
- Passejada a La Pedra del Diable
- Recital de Perpinyà
- Entre ginestes i roselles
- Jo no sóc la Mireia Galindo
- Benach (i altres...)
- LCL a PARAULADEBLOG
- LCL a Vilaweb
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

6 comentaris:
He entrat a Internet des de l'hotel i acabo de rebre el teu missatge. Ara vinc!
Bon dia Toni! Bon dia bona gent! Avui és el dia D!
Mestre, seré allà a l'hora H. Enllesteixo de seguida quatre cosetes de la casa, i em tens allà com un clau. Compta amb mí!.
Des de la distància (i amb el llibre ja a casa: un exemplar al bany, un altre al menjador, un altre a casa dels pares...) només vull desitjar-vos que passeu una molt bona festa de presentació, s'ho heu guanyat!
Salutacions des del País Valencià.
Enhorabona per la feina feta i que la trobada d'avui sigui un èxit.
Salutacions cordials.
Com a filla d'un blocaire, felicitar-vos a tots (pare, Cossetània, tu,altres blocaires de la catosfera, i moltíssima gent més) per haver fet possible que avui ell hagi somrigut i s'hagi sentit tan bé amb el resultat del llibre. He esperat l'arribada del llibre a casa amb la mateixa ànsia que vosaltres, i no puc més, un cop deixats de banda els exàmens m'encruspiré el llibre, com una bona lletraferida!
Salutacions,
Anaïs.
L'enhorabona per com ha anat tot.
Ja he fet la meva crònica d'aquesta tarda memorable.
Molt agraït per tot!.
Publica un comentari a l'entrada