Vint minuts i veig el mar. Camino entre ginestes i roselles (talment una immensa senyera que el maig ha estès sobre la terra). Com que és diumenge, escullo els corriols emboscats. Escolto el cant inconfusible del cucut. Montserrat al fons i el Montseny a l'altra banda. Molts ciclistes. Cirerers carregats de cireres verdes. Visito una masia on havien viscut okupes. El propietari ha tapiat les finestres i ha netejat les feixes del voltant. Davant hi ha un dels pins més importants de Vallromanes. Té un tronc grandiós. Torno cap a casa. M'afaito, em dutxo i vaig a comprar a la parada de fruites i verdures. Avui menjarem paella. Demà m'auditen.4.5.08
Entre ginestes i roselles
Vint minuts i veig el mar. Camino entre ginestes i roselles (talment una immensa senyera que el maig ha estès sobre la terra). Com que és diumenge, escullo els corriols emboscats. Escolto el cant inconfusible del cucut. Montserrat al fons i el Montseny a l'altra banda. Molts ciclistes. Cirerers carregats de cireres verdes. Visito una masia on havien viscut okupes. El propietari ha tapiat les finestres i ha netejat les feixes del voltant. Davant hi ha un dels pins més importants de Vallromanes. Té un tronc grandiós. Torno cap a casa. M'afaito, em dutxo i vaig a comprar a la parada de fruites i verdures. Avui menjarem paella. Demà m'auditen.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de maig
(53)
- Retalls de premsa
- Un altre juny
- L'Indépendant 3.3.08
- Vicenç Villatoro a Vallromanes
- Reportatge del TN de TV3
- Gnosticisme
- Un blook estiuenc
- Congressos 2.0
- Aquest dijous al Telenotícies
- Capvespre 23.5.08
- Vídeo del lliurament del Premi Machado
- El temps de les cireres
- Més reflexions catosfèriques
- Les coses que no existeixen
- Desert Moonrise
- Maulets digitals
- LCL a TV3
- Blogs literaris sobre el paper
- El dia que faci 100 anys
- Life with no illusions
- Entrevista Cat Ràdio LCL
- Vídeos presentació LCL a Vallromanes
- Agenda LCL
- LCL a El País
- Ufff, quin cap de setmana!
- La crítica anònima
- GRÀCIES A TOTS!!!
- LCL a Vallromanes
- LCL: vídeos & entrevistes & premsa
- Sota la pell
- LCL a la Catalònia
- Presentem LCL als mitjans
- LCL a Nació Digital
- El somni s'ha materialitzat
- Dia d'Internet
- Un tast de LCL
- Batosfera?
- Com arribar a Vallromanes el dissabte 17
- Capvespre 9.5.08
- LCL a l'Alguer
- Podcast de L'Internauta
- Ja els tenim aquí!
- Pluja de maig
- LCL a Lecturàlia
- Idees
- LCL a L'internauta
- Passejada a La Pedra del Diable
- Recital de Perpinyà
- Entre ginestes i roselles
- Jo no sóc la Mireia Galindo
- Benach (i altres...)
- LCL a PARAULADEBLOG
- LCL a Vilaweb
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

4 comentaris:
Que bonic poder gaudir de l'espectacle natural!
Salutacions cordials.
I m'imagino que un sol radiant! Que vagi bé demà. Sort.
Ara digueu...
14:50, arribo a casa, deixo les coses, vaig cap a la cuina, i...¿què trobo per menjar? POLLASTRE!!!!
Crec que aquesta nit no dormiré jajajaja
Publica un comentari a l'entrada