27.6.08

LCL a Ona Mallorca

Aquest vespre, Benjamí Villoslada, al programa Mca en xarxa, entrevistarà alguns dels bloggers mallorquins participants a LCL. A l'estudi hi seran na Caterina i na Victòria, i al telèfon servidor. Ho podeu escoltar en directe [i on line] a les 19 h.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

M'està començant a entrar el pànic escènic hahaha :D

Anònim ha dit...

Serà un plaer coneixer-nos entre nosaltres i parlar amb tu. Ja fris

Anònim ha dit...

Hi haurà la possibilitat de penjar una gravació per als qui se'ns ha complicat l'agenda d'avui?

Anònim ha dit...

Estic contentíssima d'haver fet el programa, d'haver-te pogut conèixer telefònicament i de com va sortir tot, de l'experiència en sí. Espero que la presentació al setembre del llibre no caigui en dia 19 perquè és molt possible que justament jo sigui a Bcn i m'ho perdria :S

Toni Ros ha dit...

Aviat confirmarem la data... Serà un divendres de finals de setembre (més aviat el 26 que el 19)