Aquest vespre, Benjamí Villoslada, al programa Mca en xarxa, entrevistarà alguns dels bloggers mallorquins participants a LCL. A l'estudi hi seran na Caterina i na Victòria, i al telèfon servidor. Ho podeu escoltar en directe [i on line] a les 19 h.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de juny
(35)
- Independència o exili
- No hauria d'escriure aquest post
- We'll always have Catosfera
- That is to say
- LCL a Ona Mallorca
- Convergència obre el 15è Congrés a la participació...
- La vida veritable
- El Gran Repte
- Giràndoles
- Podria oblidar-ho tot
- 20 anys
- L'estiu arriba sempre
- Es ist viel Weisheit darin, dass viel Kot in der W...
- Petit paradís
- Renovació?
- Presentació de LCL a Fnac Triangle
- ERC i el tripartit
- Aules buides
- Conclusions PAU_08
- Casa Gran vs decadència tripartítica
- Humor llatí
- Estic corregint
- Primer matí de selectivitat
- Quan la lluna surti
- No us diré com
- De la dubtosa importància d'un mateix
- Macronatura
- Tallen l'AP-7
- Entrevista per a L'Accent Català
- Vídeo Premi Machado
- La impotència dels mediocres
- La condemna
- Nothing to lose
- Entrevista Ràdio4 (26.5.08)
- Caminada dominical
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

5 comentaris:
M'està començant a entrar el pànic escènic hahaha :D
Serà un plaer coneixer-nos entre nosaltres i parlar amb tu. Ja fris
Hi haurà la possibilitat de penjar una gravació per als qui se'ns ha complicat l'agenda d'avui?
Estic contentíssima d'haver fet el programa, d'haver-te pogut conèixer telefònicament i de com va sortir tot, de l'experiència en sí. Espero que la presentació al setembre del llibre no caigui en dia 19 perquè és molt possible que justament jo sigui a Bcn i m'ho perdria :S
Aviat confirmarem la data... Serà un divendres de finals de setembre (més aviat el 26 que el 19)
Publica un comentari a l'entrada