És un misteri qui hi hagi passió i que hi hagi poema. Més misteri encara és que la natura més salvatge sigui la més bella, la més divina. Allà on l’home encara no ha trepitjat gaire, allà trobaràs la signatura del Creador. Només cal obrir els ulls i oblidar les creences limitadores.
Un arbre, una fulla, una posta de sol, una petxina, un ocell en vol, la innocència d’una criatura que encara no ha après a seguir els patrons de la domesticació, el moment en el qual els amants es deixen anar sense cap altre objectiu que la delícia de l’instant...
És un misteri que hi hagi poema i que hi hagi passió. Més misteri encara és que hi hagi persones que mengin cap de porc, paguin per fer l’amor i vomitin alcohol a trenc d’alba.

Un sand dollar maquíssim!
ResponEliminaGaudeix i sigues feliç!
I segueix escrivint.... per aquells que al llegir-te ens evadim per uns instants de la nostra quotidianitat no tan privilegiada...de moment.