entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Galileu. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Galileu. Mostrar tots els missatges
    26.7.06

    La Barbàrie avança...

    ›
    La Barbàrie avança sense aturador ... Si Galileu aixequés el cap s'hauria de tornar a retractar per a salvar la pell. Jo sóc la xicota ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.