Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Galileu. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Galileu. Mostrar tots els missatges

26.7.06

La Barbàrie avança...



La Barbàrie avança sense aturador... Si Galileu aixequés el cap s'hauria de tornar a retractar per a salvar la pell. Jo sóc la xicota i el deixo plantat, per indocumentat!

¿O tot plegat és un muntatge?

Via mdvnet.com