entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Joan Barril. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Joan Barril. Mostrar tots els missatges
    18.8.08

    LCL a Qwerty

    ›
    El passat 23 de juliol Joan Barril va parlar de LCL en el programa Qwerty de Barcelona TV, concretament en els minuts 1:05-1:25 i 15:28-...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.