Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Joan Barril. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Joan Barril. Mostrar tots els missatges

18.8.08

LCL a Qwerty

El passat 23 de juliol Joan Barril va parlar de LCL en el programa Qwerty de Barcelona TV, concretament en els minuts 1:05-1:25 i 15:28-17:28. Atenció sobretot Benjamí, Marina, Pere, Judit i Llibreter.


Gràcies, Xavi, per fer-m'ho saber.