entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Montmeneu. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Montmeneu. Mostrar tots els missatges
    3.11.09

    L'ermita de Sant Jaume de la Granja d'Escarp

    ›
    Ahir, fent el post sobre el Montmeneu , vaig recordar que aquesta muntanya apareix en un dels meus llibres, concretament en El Camí de la Ta...
    2.11.09

    Lo Montmeneu

    ›
    El vent ha esbandit la boira. Des de la terrassa torno a veure el Montmeneu , la muntanya més alta del Segrià. Fa gairebé 500 m. Es troba un...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.