14.10.06

Bolets

No hi sóc. He anat a plegar (collir, caçar, etc.) bolets.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I què diuen els bolets d'Isona?

Toni Ros ha dit...

Ara hi vaig....

Dessmond ha dit...

El més segur és que trobis boletaries, en comptes de bolets. Que no et passi res...