La sensació de deixar un altra obra enllestida. L'última relectura abans del vistiplau per a la publicació. Contemples el PDF com si allò ja no fos teu, com si ho haguessis "superat". Just fa vuit mesos que l'estaves parint, però et semblen vuit anys o vuit segles. Ara tens el cap i els dits en una altra cosa, noves idees, noves obres... Quan la vegis a les llibreries et passarà igual que les vegades anteriors, igual que la primera vegada: et demanaràs si aquell objecte que duu el teu nom té res a veure amb tu o ja no et pertany perquè té vida pròpia... Un altre volum fent pila a la secció "els meus llibres" de la prestatgeria. ¿Quants seran, al final? ¿Per a què? ¿Quin sentit té escriure'ls?28.10.06
Una altra
La sensació de deixar un altra obra enllestida. L'última relectura abans del vistiplau per a la publicació. Contemples el PDF com si allò ja no fos teu, com si ho haguessis "superat". Just fa vuit mesos que l'estaves parint, però et semblen vuit anys o vuit segles. Ara tens el cap i els dits en una altra cosa, noves idees, noves obres... Quan la vegis a les llibreries et passarà igual que les vegades anteriors, igual que la primera vegada: et demanaràs si aquell objecte que duu el teu nom té res a veure amb tu o ja no et pertany perquè té vida pròpia... Un altre volum fent pila a la secció "els meus llibres" de la prestatgeria. ¿Quants seran, al final? ¿Per a què? ¿Quin sentit té escriure'ls?
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
-
▼
d’octubre
(48)
- La no-èpica montillera
- Mark Knopfler molt jove amb una preciosa Fender St...
- CATOSFERA
- Una altra
- Vic e-week
- Mosques
- Apunts sartreans
- L'escriptor
- Cròniques quebequeses
- Ciberdietaris 04-05-06
- Qüestionari
- Febre
- L_OI a Vilaweb
- Amistat
- Excotxe
- Entredir
- Quatre coses
- Els fets
- Boletus edulis
- Parla'm
- Taula rodona sobre els blogs
- And all the rest...
- Bolets
- Vota la teva portada
- Beautiful World
- Feliç exili!
- Apocalipsi
- Rellotge
- Paraula-ombra
- Deserció
- Xarnego
- ERC & COPE
- Περιμένοντας τους βαρβάρους
- Hans Bellmer censurat
- Fn + F5
- Desvelament
- Frankfurt a ENTRELLUM
- Descontrol
- Mas - Partal
- Catalan writer?
- Benzina und Biel Mesquida
- أسامة بن لادن
- Islamofòbia?
- Galerades oraculars
- Vent de tardor
- Necessitats
- La ràbia i l'orgull
- Fragilitat
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

1 comentari:
Suposo que els llibres, quan ja són a les llibreries, són objectes amb vida pròpia.
El que tu hi has vist no serà el mateix que un altre hi veurà. I cada exemplar donarà missatges diferents al seu lector.
Talment com una criatura amb vida pròpia.
Publica un comentari a l'entrada