De totes les coses que he fet aquest cap de setmana, sens dubte l'esdeveniment més important ha estat la lectura d'una sèrie de textos de l'Oriana Fallaci als qual vaig arribar via l'article de Wikipedia. Us recomano vivament que llegiu aquests 11 folis en PDF. Impressionants. Imprescindibles.2.10.06
La ràbia i l'orgull
De totes les coses que he fet aquest cap de setmana, sens dubte l'esdeveniment més important ha estat la lectura d'una sèrie de textos de l'Oriana Fallaci als qual vaig arribar via l'article de Wikipedia. Us recomano vivament que llegiu aquests 11 folis en PDF. Impressionants. Imprescindibles.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
-
▼
d’octubre
(48)
- La no-èpica montillera
- Mark Knopfler molt jove amb una preciosa Fender St...
- CATOSFERA
- Una altra
- Vic e-week
- Mosques
- Apunts sartreans
- L'escriptor
- Cròniques quebequeses
- Ciberdietaris 04-05-06
- Qüestionari
- Febre
- L_OI a Vilaweb
- Amistat
- Excotxe
- Entredir
- Quatre coses
- Els fets
- Boletus edulis
- Parla'm
- Taula rodona sobre els blogs
- And all the rest...
- Bolets
- Vota la teva portada
- Beautiful World
- Feliç exili!
- Apocalipsi
- Rellotge
- Paraula-ombra
- Deserció
- Xarnego
- ERC & COPE
- Περιμένοντας τους βαρβάρους
- Hans Bellmer censurat
- Fn + F5
- Desvelament
- Frankfurt a ENTRELLUM
- Descontrol
- Mas - Partal
- Catalan writer?
- Benzina und Biel Mesquida
- أسامة بن لادن
- Islamofòbia?
- Galerades oraculars
- Vent de tardor
- Necessitats
- La ràbia i l'orgull
- Fragilitat
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

4 comentaris:
Fallaci és imprescindible com a pilar intel·lectual de l'antiislamisme crític.
De fet, el mateix Islam "la va matar", tal com explica a la seva novel·la pòstuma, al deixar de tractar-se el càncer que la corsecava per posar-se a escriure i conferenciar advertint de l'amenaça d'aquesta talibanada.
De acuerdo con lo de eurabia. ¿Por qué hay que ir con tanto cuidado al decir éstas cosas?
A propósito de la Feria de Frankfurt.
http://www.signandsight.com/features/961.html
Toni,
què en penses del que està passant al País Valencià on en alguns pobles estan canviant les festes de Moros i Cristians per pressumpta por? és por o respecte?
A veure què en dius.
Salut
Mef: ¿Què vols que em sembli? Doncs FATAL. Ja he explicat ben calrament en aquest blog el que penso sobre el tema. Ens estem abaixant els pantalons fins a extrems intolerables. Si fa anys i panys que li exploten el cap i cremen "La Mahoma", ¿per què ho han de deixar de fer? Al pas que anem, aviat les nostres dones portaran vel (o burka) per a no ofendre els musulmans, i les nostres filles formaran part d'un harem... En fi, que estic molt emprenyat.
Publica un comentari a l'entrada