Un dia parlaré de sexe seriosament. Fa dies que vull parlar de sexe seriosament. No hi ha res més seriós que el sexe. Per desgràcia, la majoria el redueix a l'acudit verd, la marranada, la pel·li porno o el clau superficial, però això és quedar-se amb l'embolcall sense entendre ni un borrall. M'interessa sobretot la relació entre sexe i perversitat. L_OI és una tímida incursió per aquests verals... El besar-se i el vessar-se requereixen un tractat filosòfic de primera magnitud. Fins ara cap filòsof no ha tingut els nassos d'enfrontar-s'hi seriosament. Si el temps i les energies m'ho permeten, escriuré una obra definitiva sobre el tema. Però, abans de posar-me a escriure-la, estic enllestint el meu treball de camp... Paciència.21.12.06
Sexe
Un dia parlaré de sexe seriosament. Fa dies que vull parlar de sexe seriosament. No hi ha res més seriós que el sexe. Per desgràcia, la majoria el redueix a l'acudit verd, la marranada, la pel·li porno o el clau superficial, però això és quedar-se amb l'embolcall sense entendre ni un borrall. M'interessa sobretot la relació entre sexe i perversitat. L_OI és una tímida incursió per aquests verals... El besar-se i el vessar-se requereixen un tractat filosòfic de primera magnitud. Fins ara cap filòsof no ha tingut els nassos d'enfrontar-s'hi seriosament. Si el temps i les energies m'ho permeten, escriuré una obra definitiva sobre el tema. Però, abans de posar-me a escriure-la, estic enllestint el meu treball de camp... Paciència.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
2006
(491)
-
▼
de desembre
(48)
- Tot comença prop del final
- Musa versus Odalisca
- Fahrenheit
- Pilot vermell
- Saddam
- Els meus errors
- ENTRELLUM es renova
- Sant Esteve
- BON NADAL, ENTRELLUMAIRES!
- Endins
- Post 500
- L'últim rebut
- Sexe
- 20 anys de Bromera
- Aquarel·la
- Ressenyes de L_OI
- Gauguin
- Tinta invisible
- Ai, els correctors!
- Teu
- Bloquejant, bloquejant, bloquejant...
- Entrevista a L'Illa
- Entrevista a Ona Mallorca
- Escric perquè...
- Vogelfrei c'est moi
- Als Ob
- Setmaneta mallorquina
- Per què escric?
- Trobador teu
- El secret de la vida
- Sortim a Vilaweb (i a més puestos...)
- M'agraden els dilluns!!!
- Corinne & Laia
- Fa 38 anys
- Vic medieval
- Plegar
- Catosfera
- Mestre
- Mal rotllo?
- Place To Hide
- Autocrítica
- Cansat
- REFLEXIONS A L’ENTORN DE L_OI AMB MOTIU DE LA SEVA...
- Des de la Catalònia...
- ESTEU TOTS CONVIDATS A LA PRESENTACIÓ DE L_OI AVUI...
- Interessant
- Assaig
- Més presentacions
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
▼
de desembre
(48)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

4 comentaris:
Un treball cientific, si senyor!!!!! De fet, davant d'una hipostesi cal un bon treball de camp. Compte, peroò, no et descuidis cap variable
Ei maco, he començat a llegir «L'eucació de l'estoic» i molts cops no sé si t'estic llegint Pessoa o t'estic llegint a tu. Diria que és com llegir-te a tu un altre cop però dient les coses d'una manera molt diferent a com ho fas tu normalment
Apa, salut
Superaràs en Sostres?
Sostres és un pallasso.
Publica un comentari a l'entrada