1.6.07

Love of Lesbian

Acabo de descobrir un grup...





La niña imantada

Són bons, refotudament bons.

4 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

sonen bastant bé, res de nou, però.

Anònim ha dit...

Doncs déu n'hi do, si són bons... Algun dia m'hauria de replantejar els meus gustos musicals.

Anònim ha dit...

Ostres Toni!! celebro que t'agradin crec que es de lo millloret que hi ha, jo ja fa temps que els segueixo i en directe no tenen desperdici

Anònim ha dit...

per cert, si tens oportunitat escolta l'anterior treball "Maniobres descapismo", crec que t'agradara.
Estic amb un teclat madein Uk, per tant no hi ha ni un maleit accent!!