Mentre algunes es lamenten de la manca d'inspiració tot afirmant que els blogs van de baixa, d'altres inicien la seva singladura bloguera. Dos noms que s'afegeixen a la catosfera literària: Vicenç Llorca i Toni Sala. Benvinguts!10.6.07
Més escriptors emblogats
Mentre algunes es lamenten de la manca d'inspiració tot afirmant que els blogs van de baixa, d'altres inicien la seva singladura bloguera. Dos noms que s'afegeixen a la catosfera literària: Vicenç Llorca i Toni Sala. Benvinguts!
Etiquetes
blogologia,
catosfera,
ciberliteratura,
Toni Sala,
Vicenç Llorca
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de juny
(37)
- Pell de pruna
- Montilla a Vallromanes
- Un dijous com un altre
- La Pedra del Diable
- Sèrie La Pedra del Diable
- De la importància de la voluntat
- De la problematicitat de la vida
- 50 pulsacions per minut
- Ya nos vamos solapando...
- Nació.catosfera
- Intuïció masculina
- Tu pentina el gat que jo faig feina
- Gràcies per llegir-me (i fer-me cas)
- Del llegir i de l'escriure
- La mar i la pluja
- Objectes de companyia
- VALLROMANES 16.6.07
- Retalls de premsa
- PAU_07-3
- PAU_07-2
- Sant Antoni
- PAU_07-1
- Selectivitat_07
- RANVESPRE
- Inspiracions [Erato]
- Més escriptors emblogats
- Xavier Sàez & Jordi Morera
- 2006/2007
- Caïm i Abel
- Es cans ja luden...
- Inspiracions
- Assemblearisme
- Primera comunió
- Primer diumenge de juny
- Marc Vidal a Vallromanes
- Love of Lesbian
- AGENDA JUNY_07
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

5 comentaris:
la manca d'inspiració i la manca de lectors van de la ma. Ara bé mentre unes pateixen el síndrome de la mediocritat, altres anem construint un món de silici on els canvis socials, culturals i polítics van adquirint protoformes, àdhuc només desxifrables per uns quants. Aviat, en deu o quinze anys, quan la blogosfera sigui un record similar a com ara parlem d’un Spectrum, llavors els éssers humans intercomunicats per xarxes semàntiques establiran relacions indestructibles, inalterables i infranquejables per qualsevol poder, ja sigui econòmic o polític. Per això és tant important la fabricació d’idees i de cultura en qualsevol plataforma, Comunicacio21 o la que sigui. Parlar, escriure, comunicar, és la única resposta viable de futur, la resta és mort i foscor, control i opressió. Els pessimistes són una raça que té molts adeptes, la majoria són uns ganduls de un parell de collons... prefereixo no dormir, pensar tot el temps, escriure sense parar i no passar-me el dia pensant que la xarxa, la blogosfera o la mara que va parir les cortines van a la baixa.
Toni, d’això va el projecte secret del que et vaig parlar... aviat tindràs més dades...
Toni,
Una petita esmena, abans que res: l'enllaç al blog del Toni Sala és http://tonisala.net/, sense les tres b dobles.
Que el nombre de blogs que s'obren cada dia vagi en disminució en cap cas vol dir que el fenòmen de la blogosfera estigui en decadència.
Hi haurà decadència quan se'n tanquin més que no pas se n'obrin. Altrament, segueix havent-hi creixement... més moderat, això sí.
Penso que l'important és veure que cada vegada hi ha més gent aportant continguts a Internet. Hem passat de ser simples lectors o consumidors a col·laborar a fer més gran el ciberespai. Són granets de sorra, cada vegada més dispersos i variats, però granets a la fi. I ja se sap que molts grans poden fer una bonica platja. :-)
tens uns coneguts molt rars, el Toni Sala aquest di que li agraden els coloms. Quan al filósof ploramiques- no se qui es - no s'identifica - em sembla que va errat, el que passa es que en aixó dels blocs, com a tot a la vida, hi han époques, de fet no ha fet més que començar, estem a alló que s'en diuen les beceroles, paraula que sempre m'ha agradat- JO, JA SE QUE NO SOC EL MILLOR BLOCAIRE, pero si el mes pencaire que es el merit dels que anem justets de qualitats. Bon cap de setmana, paio, que ja has acabat a l'escola.
No trobes una mica insultant citar en Vicenç Llorca al teu blog??
En fi... quin pinorama, el de la poesia catalana... Quins poetes!
Sembleu liberals: crèixer, crèixer, més blogs. Que voleu que la blogosfera mori d'èxit? El que l'aguanta i dona vida són els lectors, (els bloggers també ho sóm. )Quin serà el percentatge de cadascun? Penso en RHS, p.e.com a lector punyent
No s'ha de forçar la màquina,ni promoure la creació de blogs, el que vulgui i necesiti que ho faci, ja està.
Pafiam.blogspot.com
Publica un comentari a l'entrada