1.12.07

1-D CATALUNYA ÉS EL MÉS IMPORTANT



¿Tu de quin costat estàs?

La meva crònica aquest vespre

3 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

jo, sempre a l'esquerra

Ramon Bassas ha dit...

- Toni
No va dir l'Artir Mas que això del dret a decidir no havia de partir mai la societat catalana en dos? Ja heu canviat d'opinió?

Toni Ros ha dit...

Ramon, la societat catalana JA FA TEMPS que està partida en dos: els catalans i els espanyols. O si vols matisar més: els catalanistes i els espanyolistes, i després la resta que ni fu ni fa.