Us recordeu de la ‘Catosfera Literària’ de l’any 2008? Toni Ibañez (Entrellum), el seu impulsor, escriptor i blocaire referència al nostre país, intentarà recuperar l’esperit d’aquella iniciativa el proper dissabte 30 de gener, a partir de les 11.30 h a les Jornades de la Catosfera. El col·loqui ‘La catosfera literària‘, que se celebrarà al CTUG, és una de les activitats paral·leles a les ponències de la Catosfera que dedicarem al món cultural 2.0 i, més concretament, a la literatura. En aquesta xerrada, es debatran les darreres tendències en narració virtual i es farà un repàs a les noves tendències en literatura digital.
Podeu trobar més informació clicant aquí
Us podeu inscriure a les Jornades de la Catosfera, clicant aquí

12 comentaris:
Òndia, no hi puc anar però espero que pengis el vídeo o el resum de l'acte, que vagi molt bé!!!
no era a les 9.30? ahir em va semblar llegir-ho..
Júlia, les Jornades es podran seguir per streaming. A més, suposo que després penjaran els vídeos.
Francesc, dissabte 30 a les 9:30 és la taula rodona "Cultura en temps de xarxes" i a les 11:30 la conversa de la catosfera literària. Mira <a href="http://www.cdigital.cat/programa-catosfera/>programa</a>
Val, a les nou seré allí.
Que vagi molt bé, Toni.
Gràcies, Ignasi!
Hola, Toni!
A veure si el dissabte m'hi puc apropar! Una mica complicat, però ho intentarem.
El divendres també ho tinc just per a les ponències inicials, ja que a les 20 hores assisteixo a l'acte de la plataforma "Sant Fost Decideix".
Una abraçada!
Enric, tenint-ho tan a prop, no pots faltar. Si vas estar a les primeres i a les segones, has de ser-hi a les terceres. A més, enguany disposem de molt temps per a debatre i el públic podrà dir la seva sense problemes.
Ens veiem!
Tenim amors 2.0 que traïm a l’instant,
per veure’ns immortals en lletra impresa.
Ais...
Ramon, res no és immortal, tu ho saps millor que jo... Mira que m'acabo de trobar al nou web de Saül Gordillo: LCL_08
Finalment hi seré demà i dissabte, a Granollers. M'has convençut!
Bé!
Publica un comentari a l'entrada