27.1.10

Recuperant "La catosfera literària"

Us recordeu de la ‘Catosfera Literària’ de l’any 2008? Toni Ibañez (Entrellum), el seu impulsor, escriptor i blocaire referència al nostre país, intentarà recuperar l’esperit d’aquella iniciativa el proper dissabte 30 de gener, a partir de les 11.30 h a les Jornades de la Catosfera.

El col·loqui ‘La catosfera literària‘, que se celebrarà al CTUG, és una de les activitats paral·leles a les ponències de la Catosfera que dedicarem al món cultural 2.0 i, més concretament, a la literatura. En aquesta xerrada, es debatran les darreres tendències en narració virtual i es farà un repàs a les noves tendències en literatura digital.

Podeu trobar més informació clicant aquí

Us podeu inscriure a les Jornades de la Catosfera, clicant aquí

12 comentaris:

Júlia ha dit...

Òndia, no hi puc anar però espero que pengis el vídeo o el resum de l'acte, que vagi molt bé!!!

Francesc Puigcarbó ha dit...

no era a les 9.30? ahir em va semblar llegir-ho..

Toni Ros ha dit...

Júlia, les Jornades es podran seguir per streaming. A més, suposo que després penjaran els vídeos.

Francesc, dissabte 30 a les 9:30 és la taula rodona "Cultura en temps de xarxes" i a les 11:30 la conversa de la catosfera literària. Mira <a href="http://www.cdigital.cat/programa-catosfera/>programa</a>

Francesc Puigcarbó ha dit...

Val, a les nou seré allí.

Ignasi Revés ha dit...

Que vagi molt bé, Toni.

Toni Ros ha dit...

Gràcies, Ignasi!

Anònim ha dit...

Hola, Toni!

A veure si el dissabte m'hi puc apropar! Una mica complicat, però ho intentarem.

El divendres també ho tinc just per a les ponències inicials, ja que a les 20 hores assisteixo a l'acte de la plataforma "Sant Fost Decideix".

Una abraçada!

Toni Ros ha dit...

Enric, tenint-ho tan a prop, no pots faltar. Si vas estar a les primeres i a les segones, has de ser-hi a les terceres. A més, enguany disposem de molt temps per a debatre i el públic podrà dir la seva sense problemes.

Ens veiem!

Ramon Aladern ha dit...

Tenim amors 2.0 que traïm a l’instant,
per veure’ns immortals en lletra impresa.
Ais...

Toni Ros ha dit...

Ramon, res no és immortal, tu ho saps millor que jo... Mira que m'acabo de trobar al nou web de Saül Gordillo: LCL_08

Anònim ha dit...

Finalment hi seré demà i dissabte, a Granollers. M'has convençut!

Toni Ros ha dit...

Bé!