Em fa gràcia veure que, 20 anys després de Blogger, s’hagi posat de moda Substack 😅
Després del microblogging de Twitter i de les altres xarxes socials, retornem al text llarg, pausat, menys immediat.
Jo vaig començar el 2004 amb el blog Tros de Quòniam. El 2005 vaig obrir Entrellum. L’he tingut molt inactiu aquest darrers anys. Ahir el vaig reobrir. Tornem a l’origen de la ciberescriptura…

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada