4.12.06

ESTEU TOTS CONVIDATS A LA PRESENTACIÓ DE L_OI AVUI DILLUNS A LES 19:30 A LA LLIBRERIA CATALÒNIA

invitació

AVÍS: Els que avui no pugueu estar a la Catalònia podreu seguir la Presentació aquí mateix, a ENTRELLUM. Bloguejaré en directe...

13 comentaris:

Dessmond ha dit...

Toni,
Passa't pel meu blog, si us plau. T'hi deixat un missatge.
Salutacions.

Anònim ha dit...

hi haurà premi pels que ja van estar a la cripta central?

Toni Ros ha dit...

Miquel: els que van ser a la CC ja tenen guanyat el cel... Me'n recordaré de cadascun per tota l'eternitat.

Anònim ha dit...

En quin bloc bloguejaràs en el teu o en el de la Mireia? és per no perdre-m'ho.
Gràcies

Toni Ros ha dit...

I am thinking of aurochs and angels, the secret of durable pigments, prophetic sonnets, the refuge of art. And this is the only immortality you and I may share, my Lolita.

Dessmond ha dit...

Cony, si que domines les tecnologies puntes! Ara entenc que necessitis tant d'informàtic en aquesta presentació!

Anònim ha dit...

Òndia Toni, és evident tot plegat. Deixa'm felicitar-te un cop més per a què ens has deixat amb un pam de nas... xapó i felicitats per les teves filigranes dolcetes, dolcetes.... No fotis de matar-la només per a què era teva!

Toni Ros ha dit...

Dessmond: vigila que al teu blog s'han colat mosques merdoses que insulten amagades rere nicks infames...

Toni Ros ha dit...

Tagliaferri: t'equivoques. Demà demostraré que JO NO SÓC LA MIREIA.

Anònim ha dit...

Apaudeixo la seva consideració envers els exiliats de la nostra estimada Catalonia. El seguirem en directe. A quina hora era?

Toni Ros ha dit...

Calcula que, entre una cosa i l'altra, postejaré pels volts de les 20 h. La idea inicial era disposar d'una webcam amb so perquè tothom pogués assistir-hi en línia, però era massa complicat.

Anònim ha dit...

Toni i/o Mireia : al mes de juliol vaig comentar a Mireia que hi havia un error a un dels postings de la Mireia. No vaig voler dir-ho en públic per si m'equivocava, i per no trencar la joguina. Però si al final en Tallaferro té raó, ho diré.
De tota manera, de puta mare, tots plegats.

Dessmond ha dit...

Surto cap a la Catalònia. Fins ara!