Tip de presumptes blogs eròtics perpetrats per farsants que es fan passar per dona, us presento un autèntic blog porno fet per una diva brasilera que viu a Barcelona. Vaig poder contemplar i admirar la Dunia al Saló del Sexe en Català. Entre totes les actrius que voltaven per allí, ella brillava amb llum pròpia. Fixeu-vos en el disseny del seu blog. No us sona aquest fons fúcsia?16.4.07
Dunia Montenegro
Tip de presumptes blogs eròtics perpetrats per farsants que es fan passar per dona, us presento un autèntic blog porno fet per una diva brasilera que viu a Barcelona. Vaig poder contemplar i admirar la Dunia al Saló del Sexe en Català. Entre totes les actrius que voltaven per allí, ella brillava amb llum pròpia. Fixeu-vos en el disseny del seu blog. No us sona aquest fons fúcsia?
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
d’abril
(48)
- Identitat digital i literatura. El meu cas.
- El Puigsacalm des de Vidrà
- Stuart Mill i la guerra d'Iraq
- Antisistema
- Vallromanes aprova el POUM
- El petó del rossinyol
- Ací estem
- Sota el lilà
- Post Sant Jordi
- SANT JORDI 07
- Rusiñol, Satie, Israel Clarà i Josep de Flix
- L'Oracle Imminent per Sant Jordi
- Whilly Foc
- Més canvis educatius
- Primaveritats
- Més apadrinaments
- Sevillanes per Sant Jordi (II)
- Disbarats
- Sevillanes per Sant Jordi
- Les fonts de Vallromanes
- Dunia Montenegro
- Maria de la Pau Dobler
- Walking shadow
- Recull 07
- Artur Mas a Vallromanes
- Els castradors
- Perversitat
- Top d'Alianzo
- Amb Artur Mas
- Invocacions
- Invocació
- Colonialisme catalanicida
- Per què volem la poesia?
- El miratge de la felicitat
- Sense solució
- Sorrobloc, cirerers florits i mona
- Lilà
- La mirada...
- Entrevista DiGiTALSEX
- Ens queda el blog
- Irrisòria misèria
- Núvol i cim
- To blog or not to blog
- Algunes xifres i un rèquiem
- Mallerenga
- Cirerers florits sota la pluja
- Ciberfilosofia
- Pamuk, Viladot i tu
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

3 comentaris:
m'interessa això dels blogs farsants, es poden dir noms? Hi ha hagut relliscada, investigació, o es que no se n'amaguen? Això darrer no té massa sentit...
No, no cal dir noms (ni posar enllaços) perquè tothom sap quins blogs són. La "relliscada" va ser quan van acceptar de ser entrevistats a la ràdio... Ara, últimament, només fan que repetir-se i s'han tornat molt, molt avorrits. La Dunia, en canvi, és una flor que es renova cada dia... i el més important de tot: no s'amaga de res i escriu la veritat.
La Dunia es una emigrant morta de fam que no sap fer mes que aprofitarse de les situacion de forma descarada.. si aixo podeu dir que es una diva ?? amb sembla que el concepte diva no el teniu molt clar.. He tingut a la Dunia per pocs € si aixi creieu que es una diva emigrant..
Publica un comentari a l'entrada