11.6.07
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de juny
(37)
- Pell de pruna
- Montilla a Vallromanes
- Un dijous com un altre
- La Pedra del Diable
- Sèrie La Pedra del Diable
- De la importància de la voluntat
- De la problematicitat de la vida
- 50 pulsacions per minut
- Ya nos vamos solapando...
- Nació.catosfera
- Intuïció masculina
- Tu pentina el gat que jo faig feina
- Gràcies per llegir-me (i fer-me cas)
- Del llegir i de l'escriure
- La mar i la pluja
- Objectes de companyia
- VALLROMANES 16.6.07
- Retalls de premsa
- PAU_07-3
- PAU_07-2
- Sant Antoni
- PAU_07-1
- Selectivitat_07
- RANVESPRE
- Inspiracions [Erato]
- Més escriptors emblogats
- Xavier Sàez & Jordi Morera
- 2006/2007
- Caïm i Abel
- Es cans ja luden...
- Inspiracions
- Assemblearisme
- Primera comunió
- Primer diumenge de juny
- Marc Vidal a Vallromanes
- Love of Lesbian
- AGENDA JUNY_07
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

5 comentaris:
D'on treus el temps, noi?
Gran idea jaja lo mismo abro un blog porque parece interesante el cultura21 i aixi tindre el meu blog en catala i el podré practicar mes jaja.
A més seria Joan Pardo i no tindria que disputar el google amb el cantant
Felicitats Toni per la nova criatura nascuda en el temps de les cireres. Espero passejar-me sovint com he fet en alguns dels teus anteriors. M'agrada el lirisme intimista que traspua, no serà al ranvespre sinó amb les palpentes mig closes i la nit caiguda que en gaudirem d'aquesta nova aventura. Felicitats!
Ranvespre, segons el DIEC (Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans), es hora baixa, no com dius en el teu nou bloc... Per si dubtes, mira't l'enllaç del DIEC2.
http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=RANVESPRE&operEntrada=0
l'expressió correcte seria segons en Francesc de BORJA MOLL.
...a ranvespre (al atardecer) amb la "a" incorporada com si fos una expressió,
Publica un comentari a l'entrada