Avui fa divuit anys que ens vam casar. Probablement és la cosa més transcendental que he fet a la meva vida. Casar-se és molt més que estimar-se i viure plegats. Casar-se és compartir un projecte comú, con-viure amb l'altra persona fins al punt d'esdevenir una sola caro i estar indestriablement lligats. Si, com en el meu cas, tens la sort de trobar una persona excel·lent, molt millor que tu, aleshores la vida marital et permet créixer com a persona. El que sóc ho dec en gran part a Ella. Ella ha estat i segueix sent la meva millor influència. Divuit anys. Maldestre com el primer dia, encara estic aprenent a estimar-la...9.9.07
Casar-se
Avui fa divuit anys que ens vam casar. Probablement és la cosa més transcendental que he fet a la meva vida. Casar-se és molt més que estimar-se i viure plegats. Casar-se és compartir un projecte comú, con-viure amb l'altra persona fins al punt d'esdevenir una sola caro i estar indestriablement lligats. Si, com en el meu cas, tens la sort de trobar una persona excel·lent, molt millor que tu, aleshores la vida marital et permet créixer com a persona. El que sóc ho dec en gran part a Ella. Ella ha estat i segueix sent la meva millor influència. Divuit anys. Maldestre com el primer dia, encara estic aprenent a estimar-la...
Etiquetes
amor,
aniversaris,
casament,
Corfú,
dona,
família,
sentiments
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
-
▼
de setembre
(29)
- Romanços
- Vallesfera
- La corda es tiba
- Filosoficidi
- Ramon Aparicio
- Esbraonament
- Blog català de referència
- He fet el cim
- Pica d'Estats
- Primera guàrdia de pati
- En Manel de Can Raspall
- XIII Concurs de Pintura de Vallromanes
- Seguint el rastre d'Obèlix
- Bufa que bufaràs
- El menhir de la Pedra del Diable
- Ràtios
- El Gran Problema
- 11-SET-07
- FELIÇ DIADA
- Casar-se
- La política dels altres
- Zeitgeist
- Cosas veredes...
- Contra el cosmopolitisme
- Ibanyes (7)
- Ficcions
- Instituts
- Referents
- Struggle for life
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

7 comentaris:
Felicitats a tots dos!! Si es mira pel retrovisor i es veu tot el que ha passat en aquests anys en un món que gira cada vegada més ràpid: "No és senzill saber cap a on has de marxar. Pren la direcció del teu cor"
Per molt anys, parella¡¡¡ i que també, per molts anys, ens puguis continuar oferint els teus comentaris¡ No paris¡ Què seria d'aquest país si no hi haguessin veus com la teva o la d'en Marc Vidal, i altres, que encara et donen una mica de confiança i d'esperança davant del desert aclaarant que és la política de Catalunya (no sé pas si dir-ne catalana).
Repeteixo, per molts anys¡
t'entenc Company, en aixó et guanyo, en porto 37, tres filles i quatre nets. Enhorabona, la vida és aixó i poca cosa més. La resta, endergues
Déu n'hi do! Pensar en una celebració així és vertiginós (per mi, és clar). Moltes felicitats, de totes maneres, per haver mantingut l'amor com el primer dia!
felicitats amics. Toni, tinc la sort d'haver pogut conèixer el motiu de la teva existència i és ben cert que sou l'un per l'altre. Teniu quelcom d'especial amb el que aconseguiu parar el temps i amb el que gaudir de la conversa i d'una bona taula sigui inoblidable. En uns temps difícils com aquests en tots els sentits és important tenir el cor ocupat. Records
Arribo tard, però arribo. Enhorabona i felicitats a tots dos!
Comparteixo amb tu els sentiments expressats :)
Felicitats, dintre de tres mesos seré jo que em casi. Ens veiem a la catosfera.
Publica un comentari a l'entrada