Fins i tot un escriptor tan rural com Bernardo Atxaga se n'ha adonat: el seu blog serà el seu proper llibre [How Atxaga is going to write his next book]. Un altre que ha entrellucat per on va el futur de la Literatura... Benvingut a la Literatura 2.0! Ens ho explica L'efecte Jauss.13.1.08
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de gener
(44)
- El que internet m'ha ensenyat
- Xuletes
- Ni ZP ni Rajoy
- Les roses vertaderes
- Un perill anomenat Matrix
- Jutjar
- Els 100 blogs seleccionats
- Vídeo taula Blogs & Literatura
- Tercera jornada catosfèrica
- Blogs que parlen de la taula literària
- Segona jornada catosfèrica
- Vídeo de la taula rodona Blogs & Literatura
- El blog com espai-temps d'escriptura provisional
- Primera jornada catosfèrica
- La Catosfera al Twitter
- Presentació taula rodona Blogs & Literatura
- CATOSFERA_08
- MANIFEST CATOSFÈRIC DE GRANOLLERS
- Setmana catosfèrica
- Més rànquings
- Capvespre 18.1.08
- Verd
- La política no és un circ
- Inventari de fugides
- El pou de la literatura
- ITV
- Sobre l'aristocràcia
- Bernardo Atxaga
- Capvespre 11.1.08
- Les Jornades de la Catosfera a LV
- Les crítiques
- Qüestió de feeling
- Insubornable llibertat
- 15 roses vermelles
- Retorn a les aules
- La meva epopeia
- Influències literàries
- La dona de la meva vida
- Sensacions inoblidables
- IV Premi de Poesia de Vallromanes
- 137
- Aniversari reial
- El meu íntim fracàs
- 4 ANYS DE BLOGS
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

3 comentaris:
Literatura 2.0? no vols dir que en fas un gra massa? Llegir un llibre a la pantalla de l'ordinador no em sembla recomanable, ni lògic tenint la possibilitat de palpar-lo fisicament.
No et passis, la literatura estigui escrita aquí, als llibres o el cel sempre serà literatura... bé, sempre sempre.
El fet que després aquest llibre pugui aparèixer en paper no afecta en absolut al seu procés de creació. La Literatura 2.0 es refereix a la gènesi, a l'ús de les noves tecnologies per al procés de creació de les obres. Els blogs, els mails, etc. I la possibilitat d'interacció amb altres persones mitjançant aquestes noves tecnologies. El llibre que farem per les Jornades n'és una mostra. O L'Oracle Imminent. O Catosfera 04_05_06...
Això de «tan rural» és una llicència poètica, oi? Precisament Bernardo Atxaga diu que la seva utopia és passar d'Euskal Herria (el poble basc) a Euskal Hiria (la ciutat basca), que el problema del país basc és ser massa poble i massa poc ciutat. No, no en diria ser «rural», d'això. És un baserritarra, sí, però poc rural, crec...
Publica un comentari a l'entrada