¿Sabeu què fem els profes quan enxampem un alumne amb una xuleta?
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de gener
(44)
- El que internet m'ha ensenyat
- Xuletes
- Ni ZP ni Rajoy
- Les roses vertaderes
- Un perill anomenat Matrix
- Jutjar
- Els 100 blogs seleccionats
- Vídeo taula Blogs & Literatura
- Tercera jornada catosfèrica
- Blogs que parlen de la taula literària
- Segona jornada catosfèrica
- Vídeo de la taula rodona Blogs & Literatura
- El blog com espai-temps d'escriptura provisional
- Primera jornada catosfèrica
- La Catosfera al Twitter
- Presentació taula rodona Blogs & Literatura
- CATOSFERA_08
- MANIFEST CATOSFÈRIC DE GRANOLLERS
- Setmana catosfèrica
- Més rànquings
- Capvespre 18.1.08
- Verd
- La política no és un circ
- Inventari de fugides
- El pou de la literatura
- ITV
- Sobre l'aristocràcia
- Bernardo Atxaga
- Capvespre 11.1.08
- Les Jornades de la Catosfera a LV
- Les crítiques
- Qüestió de feeling
- Insubornable llibertat
- 15 roses vermelles
- Retorn a les aules
- La meva epopeia
- Influències literàries
- La dona de la meva vida
- Sensacions inoblidables
- IV Premi de Poesia de Vallromanes
- 137
- Aniversari reial
- El meu íntim fracàs
- 4 ANYS DE BLOGS
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

1 comentari:
Fa molt mal d'ulls, cert, però també queda com raret que subratllis la seva ortografia com a "sociata", no en sóc del PSC-PSOE però mira, ho trobo lleig; com trobo greu que tota una diputada catalana no s'hagi après la lliçó del nivell de català que li hauria de correspondre saber, sempre al marge de la seva ideologia. Estic amb tú en denunciar-ho, com a bon profe,la denuncia, a vegades, fa efecte; de fet escoltant-la sembla que sigui una persona més dedicada a temes d'igualtat que no pas fervent defensora d'usos i recursos nacionalistes,aquí també és cert que els socialistes no posen massa interés, o poder és què a tot no arriba... i s'enten, però també s'enten que sigui punible, clar.
Ep si tinc alguna falta, no dubtis, rectificar-me, tinc un especial interés en millorar el meu català, no sé si cal dir que sóc de llengüa paterna i materna castellana i això pesa.
Publica un comentari a l'entrada