Josep Mª Oliver, en nom de Cossetània, ha iniciat l'acte. Hem estat una hora i escaig parlant del llibre i de la nostra experiència amb els blogs. A la taula érem set: Judit, Sani, David, Vicent, Enric, Veí i Toni. Cadascú ha dit la seva i, després, han intervingut altres catosfèrics que estaven entre el públic.
Molt interessants les intervencions de Sani Girona (la podeu llegir sencera al seu blog) i d'Ester Andorrà, que ha suscitat debat... A destacar la presència de Marc Belzunces amb el qual ens hem solidaritzat.
Cròniques
Meditacions des de l'esfera
Els dies i les dones
Antaviana
Sala de premsa Cossetània
Remote Viewers
Triticària
Rubèn Novoa
Notícia a l'Avui
Meditacions des de l'esfera
Els dies i les dones
Antaviana
Sala de premsa Cossetània
Remote Viewers
Triticària
Rubèn Novoa
Notícia a l'Avui
Us deixo més fotos...


8 comentaris:
M'hagués agradat venir, però això de ser menor d'edat i no tenir cotxe dificulta les coses...Espero que d'aquí un curt temps hi hagi alguna altra excusa per reunir bloggers de la catosfera!
Notícies de bon matí de La Catosfera Literària!!!
Me n’alegro que l’assistència de blogaires al Fnac s’hagi fet notar. Després llegiré els teus enllaços sobre les intervencions...
Enhorabona per la presentació i a tots qui heu fet possible aquest projecte.
Un plaer haver-hi participat. Avui he escrit això:
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/99679
Salut!
David Figueres
Com ja ha comentat en David, va ser un plaer compartir aquella estona amb altres blogaires inquiets de la catosfera.
Ens llegim!
salutacions a tots i a totes.
Endavant amb la Catosfera!
Un plaer compartir taula i tertúlia blocaire (o blogaire?) amb tots vosaltres.
Gràcies pel post Toni, i enhorabona per l'acte; vaig seguir la convocatòria via Rubèn.
Jo crec que tots els blocs tenen inserits de manera intrínseca un objectiu estratègic, encara que no ens adonem. Crec que l'espontanietat que em comentaves és potser més un recurs tàctic, del dia a dia, de cadascu; però tot bloc té (o hauria de tenir) un fi, un objectiu. Ja sigui personal, professional o informatiu.
i bon congrés!
L'excusa la tenies a la porta de la dreta ;-)
Publica un comentari a l'entrada